آخرین قابلمه گرانیتی کوچک موجود در کشتی تایتانیک پیدا شد

مزیت های قابلمه گرانیتی کوچک خالی با کناره های کم و روکش نچسب روی زمینه چوبی. سبک وزن – ظروف گرانیتی از نظر ساختاری سبک وزن هستند، به این معنی که استفاده از آن تلاش زیادی نمی‌برد.

از آنجایی که سنگین نیست، می توانید آن را به کمپینگ یا پیک نیک در فضای باز ببرید همچنین یک تجربه آشپزی ارگونومیک را ارائه می دهد که در آن مشکلات مچ دست مشکلی نخواهد بود.ظروف گرانیتی یا مرمری کدام بهتر است؟

ماهیتابه مرمری مشکی با گوشت خام و کفگیر چوبی گزینه دیگری که علاوه بر ظروف گرانیتی می توانید داشته باشید ظروف مرمری است. برای تصمیم گیری در مورد اینکه کدام بهتر است، در اینجا شباهت ها و تفاوت های آنها وجود دارد.

قابلمهانتخاب ایمن تر و بهداشتی تر بادوام تر و ماندگاری بیشتری دارد بی جهت تراشه یا ترک نمی خورد زیبایی شناسی بهتر با بسیاری از گزینه های زیبا مقرون به صرفه تر و مقرون به صرفه تر است.
هر دو ظروف گرانیتی و مرمری گزینه های بسیار خوبی برای بررسی هستند و تصمیم گیری در مورد اینکه کدام یک بهتر است بستگی به عاملی دارد که در انتخاب خود اولویت دارید.

اگر می خواهید از نظر زیبایی شناسی دلپذیر، بادوام و ماندگاری بیشتری داشته باشید، می توانید به سراغ ظروف گرانیتی بروید. اما اگر گزینه ای مقرون به صرفه و مطمئن تر می خواهید، ظروف مرمری در آن بخش ها بهتر است.

خوبی در مورد ظروف گرانیتی این است که به مواد غذایی اسیدی واکنش نشان نمی دهد و به دلیل پوشش لعابی از مواد شیمیایی مضر همانطور که در بالا گفته شد عاری است. اگر به دنبال سالم‌ترین ظروف برای استفاده می‌گردید، ظروف گرانیتی تنها یکی از گزینه‌هایی است که باید در نظر بگیرید.

آلومینیوم، مس، فولاد ضد زنگ و چدن همه گزینه های خوبی هستند، اما مشکلی در شستشوی شیمیایی وجود دارد، جایی که آلومینیوم، مس، نیکل و کروم و آهن به ترتیب می توانند در غذایی که می پزید مخلوط شوند.

در حالی که مقدار کمی از آنها مشکلی ایجاد نمی کند، مصرف مقدار زیادی از این مواد شیمیایی می تواند باعث مشکلات سلامتی شود.

ظروف سرامیکی یکی از بهترین گزینه هایی است که باید در نظر بگیرید، به خصوص که غیر سمی هستند و از مواد طبیعی نچسب ساخته شده اند. البته به خاطر داشته باشید که می تواند با قیمت بالایی همراه باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.