استفاده از هلو امروز در کارخانه تولید رنگ نارنجی

در اینجا چند ایده برای گنجاندن هلو امروز در رژیم غذایی وجود دارد:هلو را به عنوان یک میان وعده سریع و آسان و بدون نیاز به زمان آماده سازی مصرف کنید.
هلو را به یک ظرف صبحانه اضافه کنید. هلو ورقه شده یک افزودنی عالی برای بلغور جو دوسر و غلات سرد است. آنها همچنین می توانند یک تاپر عالی برای پنکیک، وافل و نان تست فرانسوی باشند.هلو را در یک لیوان لیموناد، چای سرد یا آب مخلوط کنید تا طعم تازه و میوه ای داشته باشید.
برای یک دسر سریع و سالم، هلوهای تکه‌شده را با قطره‌ای عسل و دارچین بپزید. با هلوهای خرد شده، انبه، هالاپینو، فلفل قرمز و فلفل چیپوتل یک سالسا تازه درست کنید. سالسا می تواند طعم و بافت را به غذاهایی مانند تاکو اضافه کند.
چند تکه هلو یخ زده را به اسموتی اضافه کنید. آنها را با آب آناناس، نصف یک موز یخ زده و ماست یونانی مخلوط کنید تا یک خوراکی شیرین و تند داشته باشید.

هلو
اگرچه هلو از یک غذای فوق العاده دور است، اما می تواند نقش مهمی در سلامتی به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم و متعادل داشته باشد.خوردن محدود به زمان ممکن است اثرات ضد پیری و ضد سرطانی داشته باشد
آیا محققان می توانند از سلول های بنیادی برای معکوس کردن آسیب در بیماری های دژنراتیو چشم استفاده کنند؟ بیماری التهابی روده: چرا مصرف آنتی بیوتیک می تواند خطر ابتلا به IBD را افزایش دهد.
صرع: رژیم اتکینز همراه با دارو ممکن است به جلوگیری از تشنج کمک کند مطالعه نشان می‌دهد افرادی که سفر می‌کنند از سلامت بهتری برخوردار هستند.

میوه ها و سبزیجات تازه به طور کلی چربی و کالری کمی دارند، اما حاوی مقادیر متفاوتی کربوهیدرات و قند هستند. برای افرادی که سعی در مدیریت مصرف خود دارند، دانستن محتوای کربوهیدرات مفید است.

تحقیقات نشان می دهد که خوردن طیف وسیعی از میوه ها و سبزیجات تازه می تواند به کاهش خطر شایع ترین علل بیماری و مرگ از جمله سرطان، بیماری قلبی و دیابت نوع 2 کمک کند.

بسیاری از رژیم ها و برنامه های غذایی نیاز به مصرف کربوهیدرات خاصی دارند. به عنوان مثال، افرادی که از رژیم کتوژنیک پیروی می کنند، قصد دارند حدود 20 تا 50 گرم منبع مورد اعتماد (گرم) کربوهیدرات از 2000 کالری در روز مصرف کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.