استفاده منظم از رب انار ناژه استحکام فولیکول های مو را افزایش می دهد

یک قاشق چایخوری رب انار ناژه و یک قاشق چایخوری عسل وقتی با غذاهای کبابی خاورمیانه، به ویژه گوشت استفاده می شود، طعم رب مانندی به شما می دهد، زیرا طعم را به خوبی جذب می کند.

همچنین می‌توانید رب انار را با طعم‌های دیگری که طعم شیرین قوی دارند، مانند شربت ذرت، ترکیب کنید.

شاید بد نباشد نصف فنجان شکر، 3 و نیم فنجان آب انار را با 3 قاشق غذاخوری آب لیمو امتحان کنید. این مخلوط مخصوصاً برای دستور پخت پخت مناسب است زیرا شکر به شیرینی و طعم بیشتر کمک می کند.

رب

دانه های انار، می‌توانید از خود دانه‌های انار به‌عنوان یک جایگزین عالی مشابه رب انار استفاده کنید، فقط یک قاشق رب را با ۶ یا ۷ دانه انار جایگزین کنید. به چیدن انارهای رسیده توجه کنید.

پانل‌های کناریاگر رب انار در دسترس ندارید، می توانید آن را با آبلیمو یا لیموترش مخلوط با عسل جایگزین کنید.

در صورتی که لیمو هم در دسترس نیست، نگران نباشید و از شیرین کننده های طبیعی مانند شربت افرا یا شهد آگاوه به عنوان جایگزین استفاده کنید.

برای این منظور مقدار مساوی آب لیمو را با عسل مخلوط کرده و به همان مقداری که هنگام استفاده از رب انار اضافه می کنید به دستور غذای خود اضافه کنید.

سس آلو نوعی سس قرمز رنگ است که از آلو، شکر، سرکه و برخی ادویه ها تهیه می شود. بافتی شبیه رب انار دارد و می توان آن را به پاستا اضافه کرد.

گریپ فروت به عنوان جایگزینی برای رب انار طبقه بندی می شود زیرا طعم شیرین و ترش کمی متفاوت از رب انار به شما می دهد، اما بافتی مشابه دارد.

در صورتی که از طرفداران طعم ترش هستید و به دنبال راه حل هستید، از این لحظه رب انار را امتحان کنید که گزینه سالمی است که به شما ارائه کردیم.

از طریق این مکمل فوق العاده، شما همچنین قادر خواهید بود از مزایای بسیاری برخوردار شوید که از شما در برابر برخی بیماری ها محافظت می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.