با استفاده از کشمش پلویی طلایی عمده موهای خود را طلایی کنید

کسانی که کشمش پلویی طلایی عمده مصرف می کردند به طور کلی رژیم غذایی با کیفیت تری داشتند. آنها بیشتر از کسانی که کشمش نمی‌خوردند.

میوه‌های تازه، سبزیجات و غلات کامل می‌خوردند. کشمش خواران همچنین وزن بدن کمتر، شاخص توده بدنی (BMI) کمتر، دور کمر کمتر، و 39 درصد کمتر در معرض چاقی یا اضافه وزن و 54 درصد کمتر در معرض خطر سندرم متابولیک نسبت به کسانی که کشمش نخوردند داشتند. .3

شاخص توده بدنی (BMI) یک معیار تاریخ‌دار و مغرضانه است که عوامل متعددی مانند ترکیب بدن، قومیت، نژاد، جنسیت و سن را در نظر نمی‌گیرد.

علیرغم اینکه شاخص توده بدنی یک معیار ناقص است، امروزه به طور گسترده در جامعه پزشکی استفاده می شود، زیرا روشی ارزان و سریع برای تجزیه و تحلیل وضعیت سلامت و نتایج بالقوه است.

خطر بیماری قلبی را کاهش می دهد
همچنین نشان داده شده است که خوردن کشمش به طور بالقوه خطر ابتلا به بیماری قلبی را کاهش می دهد

از میکروبیوم روده پشتیبانی می کند
فیبر غذایی موجود در کشمش هم محلول و هم نامحلول است و شامل پری بیوتیک هایی مانند اینولین است. این پری بیوتیک ها به حمایت از رشد باکتری های “خوب” در روده کمک می کنند، که می تواند به کاهش کلسترول، بهبود متابولیسم و عملکرد سیستم ایمنی کمک کند.

انرژی سریع را فراهم می کند
ورزشکاران استقامتی در طول جلسات تمرینی و مسابقات طولانی به سوخت به شکل کربوهیدرات نیاز دارند. بسیاری از جویدن ها و ژل های ورزشی روی می آورند، اما کشمش می تواند به همان اندازه موثر باشد. یک مطالعه کوچک نشان داد که آنها به اندازه دانه های ژله ورزشی خاص در بهبود عملکرد ورزشی در طول ورزش با شدت متوسط تا بالا موثر هستند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.