این مقاله نشان داده است که رژ لب در استرالیای غربی دارای گفتمان های بسیاری است جامعه.
به عنوان یک وسیله دگرگونی از جوانی، مصنوع گفتمان اجتماعی، الف تکیه گاه مورد استفاده در فعالیت های ورزشی، که هم به صورت شهوانی و هم به صورت خودسرانه مصرف می شود.
الف دلالت بر عامل قدرت توسط زنان به عنوان یک جزء مهم در زندگی روزمره آنها درک می شود مراسم آراستگی است و به عقیده بسیاری به عنوان یک افزودنی ضروری برای صورت خود به منظور احساس ظاهر، راحت و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.
این مطالعه شواهدی از چگونگی به دست آورده است زنان ظاهر را در زندگی روزمره خود مصرف می کنند و علی رغم بسیار سنتی و با آداب و رسوم فرهنگی نهفته، به نظر می رسد که زنان استراتژی های متمرکز بر خود را اتخاذ می کنند در این شیوه های مصرف جالب توجه است.
با وجود استراتژی های بازاریابی و محصول توسعه ای برای کمک به زنان در استفاده از رژ لب بدون سرب، یک تابو هنوز در مورد آن وجود دارد کاربرد در عموم زنان همچنان نسبت به کسانی که رژ لب خود را می زنند محتاط هستنددر مقابل و در نتیجه این آیین آراستگی خارج از عرصه عمومی باقی می ماند.
این مطالعه نیاز به تحقیقات بیشتر در زمینه هایی مانند “اتاق پودر” را برجسته می کند فرهنگ یافت شده در گروه 20-25 ساله و استفاده زیاد آنها از این مکان برای رژلب مایع کاربرد.
مطالعات بیشتر نیاز به بررسی پویایی های اطراف این مکان و به آن دارد مشخص کنید که آیا این مکان توسط این پاسخ دهندگان صرفاً برای تنظیم تصویر بصری آنها انتخاب شده است یا خیر .
مزایای روان شناختی مرتبط با تکمیل نگاه آنها، یا اگر عمیق تر باشد رفتارهای تشریفاتی گروهی در بازی بود.
علاوه بر این، ناهنجاری انگیزه استفاده از رژ لب ماژیکی در گروه های 36 تا 40 ساله است واقعاً هیچ تفاوتی در انگیزه های این گروه وجود دارد، و اگر چنین است چرا؟
در نهایت، بیشترتحقیقات لازم برای تایید اینکه آیا رژ لب یک محصول نهایی واقعی است یا خیر.
از خانم ها بخواهید از آن استفاده کنند قبلاً مرحله جداسازی انتقال را پشت سر گذاشته اند و در حالت لیمینوئیدی هستند که در حال مصرف این محصول، یا زنانی که از رژ لب برای امتحان کردن خود بدون این استفاده می کنند فرآیند انتقال در حال انجام است؟
این مطالعه از مورد اول پشتیبانی می کند و نشان می دهد که رژ لب دارای یک نقش ارزشمندی در ساختن هویت خود و ایجاد درک در مورد چگونگی زنان ظاهر را در زندگی روزمره خود تجربه می کنند.
به همین دلیل رژ لب همیشه باقی خواهد ماند فراتر از یک روند مد
- منابع:
- تبلیغات:
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.