حوله پالتویی کنزو ملکه انگلستان در موزه لوور تهران نگهداری می شود

نخ باید روکش یا اندازه داشته باشد تا راحت تر بافته شود. یکی از این پوشش های صنعتی حاوی نشاسته PVA، اوره و موم است.

به طور کلی از سفید کننده ها برای سفید کردن حوله پالتویی کنزو قبل از رنگ کردن (اگر قرار است رنگ شود) استفاده می شود. باز هم، این سفید کننده ها بسته به سازنده متفاوت هستند.

اما ممکن است شامل 10 ماده (برخی از آنها انحصاری) از جمله پراکسید هیدروژن، یک ماده ضد کف سوز آور، یا اگر قرار است حوله پالتویی سفید بماند، یک روشن کننده نوری برای روشن تر به نظر رسیدن رنگ سفید باشد.

رنگهای مصنوعی یا شیمیایی، با ترکیب پیچیده، که حوله ها را هم رنگ و هم روشن می کند، ممکن است استفاده شود.

حوله

بیشتر حوله پالتویی به طور خاص در الگوهای پیچیده طراحی نشده اند. اکثریت قریب به اتفاق حوله های تری ساده بافته شده بر روی دستگاه های بافندگی با انبوهی حلقه ای، لبه های دوخته شده در بالا و پایین.

اندازه ها و رنگ ها بسته به سفارش متفاوت است. به طور فزاینده‌ای، حوله‌های سفید یا استوک برای عمده‌فروشان یا دیگران ارسال می‌شوند تا با گلدوزی‌های رایانه‌ای تزئین کنند یا با پارچه‌های کاربردی یا تزئینی تزئین کنند.

این در مکان دیگری رخ می دهد و اغلب توسط شرکت دیگری انجام می شود.برخی از کارخانه ها نخ خود را برای حوله حمام می چرخانند. اگر این کار در کارخانه انجام شود.

تولید کننده عدل های عظیم 500 پوندی (227 کیلوگرمی) پنبه بالا یا “متوسط” (با کیفیت متوسط) را برای تبدیل به نخ دریافت می کند (کیفیت بستگی به سازنده و کیفیت حوله پالتویی در تولید دارد. ).

این عدل ها توسط یک دستگاه خودکار Uniflock که کمی از بالای هر عدل جدا می شود، باز می شود و سپس می گذارد. دستگاه بازکن Uniflock الیاف پنبه را با ضربات مکرر با هم مخلوط می کند تا ناخالصی ها از بین بروند یا فیلتر شوند (این عدل ها حاوی ناخالصی های زیادی در پنبه خام هستند).

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.