خوردن قیر نفت جی موجب کور شدن دختر جوانی شد

پلیمرها در رقابت برای کسرهای سبک قیر نفت جی تمایل دارند تا بر اساس ماهیت قیر اصلی، تجمع میسل‌های آسفالتین‌ها را القا کنند یا درجه پیوند آنها را افزایش دهند.

در دماهای بالا، ویسکوزیته نسبتاً کم قیر ذوب شده اصلاح شده با پلیمر ریز ناهمگن به مواد با ساختار و قطبیت مشابه اجازه می دهد تا حوزه های خود را تشکیل دهند.

پلیمرهای متورم شده و آسفالتین ها. با این حال، ناپایداری ترمودینامیکی این سیستم باعث جدایی فاز (یا رسوب) تحت تأثیر میدان گرانشی می شود.

بنابراین، میسل‌های آسفالتین مرتبط می‌توانند در حین ذخیره‌سازی گرم ساکن در ته مخلوط ته نشین شوند. بر اساس این مکانیسم، درجه جداسازی فاز بایندرهای اصلاح شده پلیمری می تواند تحت تأثیر شرایط ذخیره سازی مانند دما و زمان باشد.

قیر

همانطور که توسط لو و همکاران نشان داده شده است، جداسازی فاز عمدتاً توسط ماهیت قیر پایه و ویژگی ها و محتوای پلیمر کنترل می شود.

تا به امروز انواع مختلفی از افزودنی ها و پلیمرها برای اصلاح قیر استفاده شده است. رایج ترین انواع افزودنی های مورد استفاده به عنوان اصلاح کننده قیر را خلاصه می کند.
متداول ترین اصلاح کننده های مورد استفاده موجود در ادبیات خلاصه شده است که در این مقاله مورد بحث قرار گرفته اند.
هر یک از این گروه ها به عنوان یک افزودنی قیر با جوانب مثبت و منفی متفاوتی همراه هستند.

علاوه بر گروه بزرگ پلیمرها، اصلاح کننده های قیر دیگری مانند اسید پلی فسفریک (PPA)، گوگرد، مالئیک انیدرید و انواع مختلف خاک رس نیز معرفی شده اند.

افزودن پلیمرهای پلی الفین به طور کلی سفتی قیر و مقاومت خوبی در برابر شیار شدن را افزایش می دهد. به این دلایل پلاستومرها نقش اصلی را در PmB ها ایفا می کنند که در آن حدود 15 درصد از بازار مرجع را تشکیل می دهند.

پلی اتیلن بازیافتی از کیسه های حمل زباله پلی اتیلن با چگالی کم بازیابی می شود. Punith و Veeraragavan قیر 80/100 روسازی با نسبت های پلی اتیلن مختلف را بررسی کردند.

مخلوط‌ها با استفاده از آزمون‌های مسیر چرخ هامبورگ، آزمایش‌های مدول ارتجاعی، آزمایش کشش غیرمستقیم و آزمایش خزش دینامیکی نامحدود آزمایش شدند.

تجزیه و تحلیل نتایج نشان داد که مخلوط‌های آسفالتی اصلاح‌شده با PE ویژگی‌های عملکردی بهتری نسبت به مخلوط‌های معمولی نشان دادند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.