نعناع خشک ارگانیک موجب دعوای شدیدی بین مادر شوهر و عروس شد

نعناع خشک ارگانیک متعلق به خانواده Lamiaceae است که شامل حدود 15 تا 20 گونه گیاهی از جمله نعناع فلفلی و نعناع می باشد. این یک گیاه محبوب است که مردم می توانند از آن به صورت تازه یا خشک در بسیاری از غذاها و عرقیات استفاده کنند.

تولید کنندگان خمیر دندان، آدامس، آب نبات و محصولات زیبایی اغلب از روغن نعناع استفاده می کنند.

استفاده از نعناع تازه و سایر گیاهان و ادویه‌ها در آشپزی می‌تواند به فرد کمک کند تا طعم خود را افزایش دهد و در عین حال مصرف سدیم و شکر را کاهش دهد.

در طول تاریخ، مردم از گونه های مختلف گیاه نعناع در پزشکی استفاده کرده اند. انواع مختلف گیاهان نعناع طیف وسیعی از ویژگی های آنتی اکسیدانی و مزایای بالقوه سلامتی را ارائه می دهند، به ویژه برای افرادی که سندرم روده تحریک پذیر (IBS) دارند.

در این مقاله، تجزیه تغذیه ای نعناع را ارائه کرده و فواید احتمالی آن را برای سلامتی توضیح می دهیم. ما همچنین نکاتی را در مورد گنجاندن بیشتر نعناع در رژیم غذایی ارائه می دهیم.

این ویژگی بخشی از مجموعه مقالاتی در مورد فواید غذاهای محبوب برای سلامتی است مزایای احتمالی نعناع ممکن است چندین فواید بالقوه برای سلامتی داشته باشد.

نعناع ممکن است به تنظیم آرامش عضلات کمک کند. نعناع گیاهی آرام بخش است که مردم برای هزاران سال از آن برای کمک به تسکین ناراحتی معده یا سوء هاضمه استفاده می کنند.

یک بررسی در سال 2019 نشان داد که مطالعات کنترل شده با دارونما از استفاده از روغن نعناع فلفلی به عنوان درمانی برای طیف وسیعی از بیماری های گوارشی، از جمله سوء هاضمه، IBS، درد معده در کودکان و احساس بیماری پس از جراحی حمایت می کند.

نویسندگان این بررسی دریافتند که نعناع علیه میکروب های مضر عمل می کند، آرامش عضلانی را تنظیم می کند و به کنترل التهاب کمک می کند.

یک مرور متفاوت از منبع معتبر در همان سال، 12 کارآزمایی تصادفی‌سازی و کنترل‌شده را ارزیابی کرد و دریافت که روغن نعناع یک مداخله ایمن و مؤثر برای علائم درد در بزرگسالان مبتلا به IBS است.

با این حال، یک کارآزمایی تصادفی دوسوکور در سال 2019 از 190 نفر مبتلا به IBS نشان داد که روغن نعناع به طور قابل توجهی علائم را کاهش نمی دهد.

تحقیقات بیشتری برای تایید مزایای محصولات نعناع در مدیریت IBS ضروری است. گیاهان نعناع حاوی یک عامل آنتی اکسیدانی و ضد التهابی به نام رزمارینیک اسید هستند.

مطالعه‌ای در سال 2019 روی موش‌ها نشان داد که رزمارینیک اسید علائم آسم را در مقایسه با گروه کنترلی که مکمل دریافت نکرده بودند کاهش می‌دهد.

طبق بررسی منبع معتبر سال 2019 که در Frontiers in Pharmacology منتشر شده است، خانواده گیاه نعناع طیف وسیعی از ترکیبات گیاهی را ارائه می دهد که دارای اثرات ضد حساسیت هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.