نقش آنتی اکسیدان موجود در کنجد در افزایش ایمنی

مطالعات حیوانی و انسانی نشان می دهد که مصرف دانه های کنجد ممکن است کنجد را با چی بخوریم میزان کلی فعالیت آنتی اکسیدانی را در خون شما افزایش دهد.

لیگنان های موجود در دانه کنجد به عنوان آنتی اکسیدان عمل می کنند، که به مبارزه با استرس اکسیداتیو کمک می کند – یک واکنش شیمیایی که ممکن است به سلول های شما آسیب برساند و خطر ابتلا به بسیاری از بیماری های مزمن را افزایش دهد.

بعلاوه، دانه های کنجد حاوی نوعی ویتامین E به نام گاما توکوفرول، مرکز فروش دستگاه تست قند خون رایگان آنتی اکسیدانی است که ممکن است به ویژه در برابر بیماری های قلبی محافظت کند.

ترکیبات گیاهی و ویتامین E موجود در دانه کنجد به عنوان آنتی اکسیدان عمل می کنند که با استرس اکسیداتیو در بدن شما مبارزه می کند.

کنجد

دانه های کنجد مریم گلی منبع خوبی از چندین ماده مغذی حیاتی برای سیستم ایمنی بدن شما هستند، از جمله روی، سلنیوم، مس، آهن، ویتامین B6 و ویتامین E.

به عنوان مثال، بدن شما برای توسعه و فعال کردن گلبول های سفید خاصی که میکروب های مهاجم را شناسایی کرده و به آنها حمله می کنند، به روی نیاز دارد. به خاطر داشته باشید که حتی کمبود خفیف تا متوسط ​​روی می تواند فعالیت سیستم ایمنی را مختل کند.

محصولات کشاورزی استان گلستان دانه های کنجد حدود 20 درصد از RDI را برای روی در یک وعده 3 قاشق غذاخوری (30 گرم) تامین می کنند.

خلاصه دانه های کنجد منبع خوبی از چندین ماده مغذی هستند که برای عملکرد سیستم ایمنی بدن مهم هستند، از جمله روی، سلنیوم، مس، آهن، ویتامین B6 و ویتامین E.

ممکن است درد زانو آرتروز را تسکین دهد استئو آرتریت شایع ترین علت درد مفاصل است و اغلب زانو ها را درگیر می کند.

عوامل متعددی ممکن است در آرتریت نقش داشته باشند، از جمله التهاب و آسیب اکسیداتیو به غضروفی که مفاصل را بالشتک می‌کند.

  • منابع:
    1. 15 Health and Nutrition Benefits of Sesame Seeds

  • تبلیغات:
    1. تجارت و صادرات لواشک + قیمت خرید و فروش روز
    2. فروش آنلاین روغن خودرو با کمترین قیمت در کشور
    3. نخستین مرکز فروش سود پرک جامد با کیفیت در ایران
    4. گیت کنترل تردد شیشه ای HP102

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.