گروه تولیدی مبل راحتی پارامونت در ملایر

آیا می دانید گروه تولیدی مبل ملایر یکی از تولیدکنندگان مبل پارامونت در کشور است؟ آیا می دانید مبل پارامونت چیست و طراحی اصلی کدام کشور است؟ آیا می دانید که اکثر بازار های مبل کشور از نمایشگاه های مبل ملایر خرید میکنند؟
گروه تولیدی مبلمان ملایر واقع در استان همدان ارائه دهنده ی بهترین مبل کشور با طراحی و تولید مبل پارامونت گامی بزرگ در عرصه تولید مبلمان راحتی برداشته است.

درباره ی مبل پارامونت چه می دانید؟
گروه مبلمان پارامونت در دهه ی 80 با هدف تولید مبل راحتی تاسیس گردید. در حال حاضر این مجموعه به عنوان یکی از مدرنترین و با تجربه ترین گروه های تولید مبلمان در کشور در حال فعالیت می باشد. این واحد تولیدی با بهره گیری ازدانش و خلاقیت طراحان کشور ترکیه و اساتید کارآمد ایرانی با استفاده از ماشین آلات روز دنیا به تولید انواع مبلمان راحتی مشغول است. شرکت پارامونت از سال 1385 تحت لیسانس کشور ترکیه فعالیت می نماید. تولیدی مبل ملایر یکی از تولید کنندگان و عرضه کنندگان مبل پارامونت در کشور است.

مستقیم خرید کنید!
توجه داشته باشید که 80% از محصولات چوبی مانند مبل که در بیشتر بازار های مبل خلیج فارس، یافت آباد و دیگه نقاط کشور می بینید تولیدات گروه مبل پایه فلزی ملایر هستند. شما می توانید با خرید مستقیم به اندازه ی سود واسطه تخفیف بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.